Kerken
Welkom bij de Raad van Kerken Leidschendam-Voorburg

Een nieuw huis, een nieuwe omgeving, nieuwe buren, er is genoeg om mee kennis te maken in onze gemeente, en er is veel om aan te wennen. Wellicht bent u nieuwsgierig welke kerken of geloofsgemeenschappen in onze gemeente actief zijn. Of bent u op zoek naar een (nieuwe) plek waar u terecht kunt met vragen over geloof en zingeving.

De Raad van kerken Leidschendam-Voorburg is een samenwerkingsverband van christelijke kerken en geloofsgemeenschappen in Leidschendam-Voorburg en van twee regionale kerken in Den Haag. Wij hebben allemaal een eigen gezicht – het kerkgebouw – en uiten ons geloof op verschillende wijzen. Echter het zelfde fundament draagt ons allen: de blijde boodschap van Jezus Christus.

En waar u ook bij ons binnenkomt, spontaan of via een afspraak; u bent bij ieder van ons welkom. Het maakt daarbij niet uit of u een trouwe kerkganger bent of er al lang niet meer bent geweest. Of dat u juist nog zoekende bent, of gewoon behoefte heeft aan contact en een goed gesprek.

Wij hopen dat u op deze pagina de informatie vindt die u verder helpt. Bij ieder van ons staan de contactgegevens en we nodigen u van harte uit contact met één van de kerken te leggen.

Namens de Raad van Kerken Leidschendam-Voorburg,

Menno Meihuizen