Een oecumenisch koor, dat met een paar oefensessies een spetterend optreden verzorgt met nationaal bekende Gospelartiesten onder leiding van Clifton Grep, een zeer ervaren en enthousiaste dirigent en projectleider. Het project wordt georganiseerd door de Protestantse Gemeente Leidschendam/Leidschenveen met deelnemers uit vele kerken gaat ons verrassen! Ze zingen klassieke kerst- en adventsliederen – maar dan in een heel bijzonder jasjeZang – naast swingende gospelliederen.
De repetities zijn begonnen en de uitvoering is in een viering op zondagmiddag 11 december 15.00 uur in de Kruisheuvelkerk, Burgemeester Roeringlaan 6 in Leidschendam zal dit te horn zijn.
Ga op tijd van huis en neem bij voorkeur de fiets of de tram als u met openbaar vervoer gaat want er staan vast weer files bij de Mall.
Vanuit het Schakelfonds van de Raad van Kerken is aan deze interkerkelijke viering een bijdrage in de kosten toegekend.