Zaterdag 26 augustus is het inderdaad zover, dan staat de Opblaaskerk weer op het Koningin Julianaplein, schuin t.o. de Albert Heijn, in Voorburg! Met dit jaarlijkse evenment willen we de protestantse gemeente Voorburg onder aandacht brengen als een verwelkomende, inclusieve kerk. We hebben diverse evenementen gepland staan, zoals het houten kruis uit de kerk waar voorbijgangers gedachten of gebeden op kunnen plakken, een kliederkerk voor de kinderen, koorzang om 11 en 12 uur, als engelen verklede kinderen, gratis koffie en thee en je kunt een foto van jezelf nemen als engel! Er worden goodie bags uitgedeeld met verschillende snuisterijen bedrukt met ons logo met QR code. De QR code leidt naar ons eigen YouTube kanaal waarvoor een aantal gemeenteleden een korte video hebben opgenomen waarin zij vertellen wat de kerk voor hen betekent. Verder werken we samen met de Voedselbank die aanwezig zal zijn met de eigen bestelbus en kratten om voedsel in te zamelen. Er is ook een kraampje van “Bij Bosshardt” van de Koningkerk. Veel gemeenteleden hebben zich aangemeld om te helpen, bij de opbouw en/of als gastvrouwen en gastheren tijdens de dag zelf. De Opblaaskerk is open van 10:00 – 16:00. We hopen natuurlijk om iedereen te zien!